500 دانش‌آموز پارس آبادی در قالب کاروان راهیان نور عازم جنوب کشور شدند

 پایگاه خبری تحلیلی ارس مغان،بروزترین خبرشهرتازه کند-پارس آباد

<-CategoryName->500 دانش‌آموز پارس آبادی در قالب کاروان راهیان نور عازم جنوب کشور شدند

به گزارش پايگاه خبري ارس مغان، فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد امروز در مراسم اعزام این دانش‌آموزان، گفت: در این اردو بیش از 500 دانش‌آموز دختر به‌ مدت سه روز در قالب اردوهای راهیان نور با 12 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا آموزش های لازم در رابطه با درس آمادگی دفاعی پایه دوم دبیرستان را فرا گیرند.

سرهنگ "شکر عبدی" با بیان اینکه این اردوها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، اظهار کرد: دانش‌آموزان اعزامی در این مدت، از یادمان شهدای شلمچه، هویزه ، دهلاویه ، طلائیه و اروندکنار بازدید می‌کنند.

 وی، برنامه راهیان نور را از تأثیرگذارترین برنامه‌های معنوی ـ فرهنگی یاد کرد و افزود: دانش‌آموزان در این مسیر معنوی و فرهنگی با ارزش‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ رشادت و از خودگذشتگی ، آشنایی با روحیه مقاومت و تجدید میثاق دانش‌آموزان با آرمان‌های شهدا را از جمله اهداف این اردوها برشمرد و گفت: دانش‌آموزان باید در کنار سنگر علم و پیشرفت، ارزش‌های اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و رزمندگان و امام راحل را حفظ کنند.

عبدی در پایان یادآور شد: دشمنان همواره در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه جنگ نرم در حال تخریب اذهان جوانان و نوجوانان ما هستند و این اردوها و ترویج روحیه شهادت‌طلبی تحقق اهداف آنان را ممانعت می‌کند.

به گزارش آران مغان، در آیین بدرقه این کاروان، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان محلی پارس آباد و همچنین خانواده های دانش آموزان اعزامی به این اردوها نیز حضور داشتند.

گفتنی است، این طرح در قالب درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان مقاطع دوم دبیرستان و مصوب سه سال گذشته مجلس شورای اسلامی است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سپاه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






منبع : http://arasmoghan.lxb.ir/post-7.php
تاریخ انتشار :  چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:ارس مغان پارس آباد خبر اعزام دانش‌آموزان راهیان نور جنوب اهواز,ساعت 17:39 | توسط : شهرتازه کند