رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد: بيش از 70 درصد واحدهای تولیدی پارس آباد فعال است

 پایگاه خبری تحلیلی ارس مغان،بروزترین خبرشهرتازه کند-پارس آباد

<-CategoryName->رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد: بيش از 70 درصد واحدهای تولیدی پارس آباد فعال است

تقي آزاد روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري ارس مغان، با بيان اينكه عمده فعاليت واحدهاي توليدي پارس آباد بر پايه محصولات كشاورزي و دامي استوار بوده، به فعال بودن بيش از 70 درصد از واحدهاي توليدي در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: بالغ بر 85 واحد توليدي و صنعتي داراي پروانه در پارس آباد وجود دارد كه مشغول فعاليت بوده و هر كدام از اين واحدها بر اساس نوع توليدات زراعي و طرحهاي صنعتي منطقه در زمان معيني از سال مشغول فعاليت مي باشند.



وی افزود: هم اكنون 17 واحد توليدي در شهرك صنعتي پارس آباد وجود دارد كه از اين تعداد 14 واحد آن در حال فعاليت بوده و 3 واحد ديگر نيز بعلت نبود نقدينگي سرمايه در گردش تعطيل شده است.



آزاد با اشاره به مشکلات واحدهاي توليدي و صنعت‌کاران پارس آباد، اظهار داشت: در حال حاضر کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش ، بدهي هاي معوقه و عدم پرداخت تسهيلات بانكي ، كاهش تقاضا ، نبود بازار مناسب و گران بودن مواد اولیه براي محصولات توليدي از جمله مشکلات پيش روي واحدهاي توليدي و صنعتکاران این شهرستان مرزي است.



وي افزود: با توجه به اينكه واحدهاي توليدي نقش اساسي در تامين كالاهاي مورد نياز مردم و كاهش بيكاري دارند بايد مشكلات اين واحدها شناسايي و براي رفع آنها تدابير لازم انديشيده شود.



رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد همچنين با گلايه از برخي اظهار نظرها در خصوص فعالیت حوزه صنعت و معدن در اين شهرستان، تصريح كرد: برخی افراد كه از دور نظاره گر هستند چنانچه فرصتی فراهم و یا در جمعی قرار می گیرند، بدون بهره گیری از منابع آماری و كار تحقیقاتی، بخش صنعت ومعدن اين شهرستان را به كم تحركی و غیر فعال بودن متهم می كنند.



آزاد، عمده ترين واحد های تولیدی و صنعتی در اين شهرستان را شامل کارگاه های تولید شن و ماسه، سردخانه ، تولید لیوان یکبار مصرف ، دستگاه ذرت خشک کنی ، كارخانه پنبه پاك كني و چغندر قند ، پلی اتیلن، شیلنگ ، بتن آماده ، سیلوی ذخیره گندم ، مرغداری و واحدهاي دامي عنوان كرد.



وي اضافه کرد: طرحهای توليدي و صنعتی شهرستان پارس آباد علاوه بر تامین نیازهای شهرهاي استان اردبيل به دیگر نقاط کشور نیز صادر می شوند.



انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






منبع : http://arasmoghan.lxb.ir/post-4.php
تاریخ انتشار :  دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:ارس مغان پارس آباد خبر تقي آزاد صنعت و معدن فعاليت واحدهاي تولیدی,ساعت 18:9 | توسط : شهرتازه کند